Lekcja

  1. Lekcja skada si─Ö z paru stron.
  2. Strona zawiera okre┼Ťlon─ů stron─ů i ko┼äczy si─Ö pytaniem.
  3. Ka┼╝da strona zawiera szereg odpowiedzi.
  4. Ka┼╝da odpowied─Ż mo┼╝e zosta─ç potwierdzona kr├│tkim tekstem, kt├│ry zostanie wy┼Ťwietlony je┼Ťli dana odpowied─Ż zostanie wybrana. Ten tekst nazywany jest informacj─ů zwrotn─ů.
  5. Z ka┼╝d─ů odpowiedzi─ů zwi─ůzany jest link. Link mo┼╝e przenie┼Ť─ç studenta do okre┼Ťlonego fragmentu danej strony, nast─Öpnej strony lub ka┼╝dej innej strony czy na koniec lekcji.
  6. Domy┼Ťlnie pierwsza strona przeniesie studenta do nast─Öpnej strony. Kolejne odpowiedzi r├│wnie┼╝ przenios─ů studenta do tej strony.
  7. Logiczny porz─ůdek determinuje uk┼éad lekcji. Odnosi si─Ö to do porz─ůdku stron z perspektywy nauczyciela. Porz─ůdek ten mo┼╝e by─ç w ka┼╝dej chwili zmieniony.
  8. Lekcja ma tak┼╝e porz─ůdek nawigacji. Ten termin odnosi si─Ö do uk┼éadu stron widzianego oczami studenta. Porz─ůdek ten determinowany jest przez przej┼Ťcia do innych stron zdefiniowane w odpowiedziach i mo┼╝e znacznie odbiega─ç od logicznego porz─ůdku. (Jednak┼╝e gdy przej┼Ťcia nie zostan─ů zmienione oba porz─ůdki pozostan─ů do siebie podobne. Nauczyciel ma mo┼╝liwo┼Ť─ç sprawdzenia porz─ůdku nawigacji.
  9. Odpowiedzi wy┼Ťwietlane studentom s─ů zawsze pomieszane. Tak wi─Öc pierwsza odpowied─Ż na ekranie nauczyciela nie oznacza, ┼╝e b─Ödzie to pierwsza odpowied─Ż na ekranie studenta. Tak wi─Öc przy wy┼Ťwietlaniu tego samego zestawu odpowiedzi, najprawdopodobniej pojawi─ů si─Ö one w innym porz─ůdku.
  10. Ilo┼Ť─ç odpowiedzi mo┼╝e si─Ö r├│┼╝ni─ç na kolejnych stronach. N.p. jedna strona mo┼╝e si─Ö ko┼äczy─ç pytaniami typu PRAWDA/FA┼üSZ a kolejne mog─ů zawiera─ç po 4 odpowiedzi.
  11. Mo┼╝na zawrze─ç stron─Ö bez odpowiedzi. Studenci w├│wczas zobacz─ů link "Kontynuuj".
  12. Je┼Ťli chodzi o ocenianie lekcji, odpowiedzi poprawne b─Öd─ů prowadzi┼éy do strony, kt├│ra b─Ödzie zawiera─ç dalsze informacje. Z┼ée odpowiedzi b─Öd─ů prowadzi─ç do tej samej strony lub do innej strony w logicznym uk┼éadzie stron. Tak wi─Öc je┼Ťli linki do innych stron nie s─ů zmienione, w├│wczas pierwsza odpowied─Ż jest poprawn─ů odpowiedzi─ů.
  13. Pytania mog─ů mie─ç wi─Öcej ni┼╝ jedn─ů dobr─ů odpowied─Ż. Przyk┼éadowo, je┼Ťli dwie odpowiedzi przenios─ů studenta do nast─Öpnej strony, to oznacza, ┼╝e obydwie odpowiedzi by┼éy poprawnymi odpowiedziami. W takim przypadku, mo┼╝na te┼╝ wy┼Ťwietli─ç r├│┼╝ne informacje zwrotne tym studentom.
  14. We widoku nauczyciela (podgl─ůd widoku) poprawne odpowiedzi mog─ů by─ç podkre┼Ťlone.
  15. Aby przejs─ç do ko┼äca lekcji mo┼╝na albo klikn─ů─ç na taki link albo przej┼Ť─ç do nast─Öpnej strony z ostatniej (logicznej) strony lekcji. Kiedy student dojdzie do ostatniej strony, wy┼Ťwietli mu si─Ö ocena za lekcj─Ö. Ocena jest stosunkiem licby poprawnych odpowiedzi do liczby stron pomno┼╝onym przez ocen─Ö za lekcj─Ö.
  16. Je┼Ťli student nie dojdzie do ko┼äca lekcji, w├│wczas mo┼╝e one albo rozpocz─ů─ç lekcj─Ö w miejscu w kt├│rym ostatnio sko┼äczy┼é b─ůd─Ż te┼╝ mo┼╝e rozpocz─ů─ç nauk─Ö od pocz─ůtku.
  17. Lekcja, kt├│ra ma wybrany parametr pozwalaj─ůcy na powtarzanie, mo┼╝e by─ç powt├│rzana w niesko┼äczono┼Ť─ç a┼╝ do uzyskania najlepszej oceny.

Spis wszystkich plik├│w pomocy
Poka┼╝ t─ů pomoc w j─Özyku: English